Asistenţă tehnică

Asistenţa tehnică în utilizarea programului Fenestra 2000 este asigurată în zilele lucrătoare între orele 8.00 şi 16.00. În cazul în care solicitaţi asistenţă tehnică în afara orelor de lucru vă rugăm să ne anunţaţi în prealabil.
Tehnicienii noştri vă vor răspunde la întrebările Dvs. şi vă ajută să rezolvaţi diverse probleme apărute în utilizarea programului Fenestra 2000.

Asistența tehnică se asigură pe bază de abonament anual care, în funcție de valoarea lui, include asistență telefonică și un număr prestabilit de intervenții online.
Pentru detalii vă rugăm să consultați lista de prețuri și condițiile privind asigurarea asistenței tehnice.


Descrierea modificării manuale a cotei TVA in programul Fenestra [PDF, 98KB]



Datele de contact pentru asistenţa tehnică:

  • Tel.: 0267 - 312 938
  • Fax: 0367 - 802 083
  • Mobil: 0728 - 954 593, 0745 - 069 183
  • Email: